VMware Teknik Destek Ekibine case açtığınızda yaşanan problemlere yardımcı olmak açısından support bundle oluşturmamız gerekecektir. Support Bundle ürüne özgü günlükler yapılandırma dosyalarını ve duruma uygun verileri içerir.
ESXI Support Bundle 3 farklı yöntem ile oluşturulabilir
VSphere Client ( HTML5 ) ile login oluyoruz.
Support Bundle oluşturmak istediğimiz ESXI hostu seçiyoruz.
Sağ click Export System Logs
Istenen log bilgilerini seçerek Export logs diyerek işlemi sonlandırıyoruz.
ESXI Hostunuza ip veya hostname kullanarak web client ile erişim sağlıyoruz
Sonrasında ilgili host üzerinde sağ click Generate Support Bundle .
ESXI hostunuza SSH kullanarak erişim sağlayalım. (Putty veya ssh yapabileceğiniz herhangi bir tool kullanabilirsiniz.)
SSH ile bağlandıktan sonra vm-support komutunu çalıştırıyoruz.
Support paketi oluşturulduktan sonra winscp veya ilgili datastore ‘dan download edebiliriz.