Microsoft Exchange 2010 ile gelen yeni özelliklerden olan WebApp policy hizmeti organizasyon yapımızda kullanıcılarımızın daha iyi yönetilebilmesi için çeşitli policyler uygulayarak iş verimliliğini ve sürekliliği sağlamak için yapılan özelliklerden birisidir.
WebApp ile ilgili daha fazla bilgi için
http://www.microsoft.com/exchange/2010/en/us/outlook-web-access.aspx
linkini kullanabilirsiniz.
EMC ->Organization Config->Client Access-> Outlook Web App Mailbox Policies üzerinde sağ tıklayarak policy oluşturmaya başlıyoruz.
Resim-1
Resim-2
Policy için bir isim belirleyerek gerekli izinleri ve yasakları belirliyoruz.
Resim-3
Policy başarıyla oluşturuldu.
Resim-4
Policy oluşturulduk dan sonra organizasyonumuzda bulunan herhangi bir kullanıcının üzerinde sağ tıklayarak Mailbox features seçeneğinden policy seçiyoruz.
Resim-5
Policy’i seçerek devam ediyoruz.
Resim-6
Eğer istersek oluşturmuş olduğumuz policy üzerinde değişiklikler yapabiliriz.
Resim-7
Policy uygulamış olduğum kullanıcı ile login oluyoruz.
Resim-8
Policylerin ilgili kullanıcıya uygulandığını görmekteyiz.
Bir sonraki makalemizde görüşmek üzere